sELaMat DaTaNg

Harga yg disenaraikan tidak termasuk pos kecuali dinyatakan. Setiap perubahan tertakluk kpd kualiti kain. Pembayaran boleh dibuat melalui acc: m2u logo sila email utk daptkan no akaun NORIDAH KARIM sila masukkan email ini setiap kali pembayaran dilakukan: idakarim@ymail.com

Jan 9, 2011

Wajah Baru

Akhirnya siap juga wajah baru blogku. Yang sentiasa berubah2 mengikut cuaca.
Harap2 lepas ni tak de berubah lagi..Jom jemput singgah yer....

http://www.viponlineclub.com/lovingmummy

AURALIFE PINTAR


Front view

Contain- 4 box pills  & 4 btls perfume





RM90.00/set(1 kotak pil mind + 1 btl perfume)
boleh beli pil-RM60/kotak-2pack kt dlam.
Kelebihan Produk Aura Minda Pintar

1) Mencergas minda dan IQ serta mengatasi tekanan perasaan.

2) Memberi kesegaran berfikir serta menguatkan daya ingatan.

3) Memberi kesegaran akibat keletihan dan kelesuan.

4) Memulihkan tenaga semulajadi.

5) Mengharmonikan fizikal dan mental.

6) Mengembalikan fungsi organ-organ yang telah lemah.

7) Membantu meningkatkan penyaluran oksigen ke otak dengan sendirinya menjadi Minda Pintar Positif

8) Memberi kemahuan serta minat untuk belajar.

Sukatan

1) 1 biji pagi, 1 biji malam, sebelum makan (kemam dibawah lidah)

Jan 7, 2011

VOC ONLINE

entah camner aku boleh "ter" pikat dan "ter" register viponlineclub ni. tak tau la senang ke susah. Fungsi dia sama ngan mudah.com cuma bila kita promote kat "sesorng" kita dapat $$$. betul ke? kalau tak betul tak kan benar. tapi betul la memang tak tipew pun. sebab over the world can join it. jom ramai2 iklankan produk kita disinun.

Jan 6, 2011

COSMETIC POUCH

Ari ni sempat siapkan tempahan cosmetic pouch Adda. Harap2 berpuas hati.
BACK VIEW WITH ZIP

FRONT VIEW

GIVE AWAY AYEEN

join giveaway ayeen..best ni klu dpt..boleh tambah koleksi dan kenalan baru
NAK JADI 1 OF THE BEST OF LUCKY PERSON.
Pilih la daku jadi pemenang mu... hi2

A- CRAFT PACK
1- kain felt x 8 pcs
2- mix round button 10mm x 24 pcs
3- ribbon ( grosgrain + printed ) x 3 meter
4- keyring x 3
5- pin brooch x 3
6- hp straps x 2
7- wiggle eye x 4 pairs

B- CUTE PACK
1- love keychain x 1
2- bookmark x 1
3- flower hp straps x 1
4- buku bajet harian x 1
5- ribbon brooch x 1
6- klip kertas comey x 1
7- note book comey x 1

Jan 5, 2011

yihaaaaaa....akhirnya

Setelah berhempas pulas..akhirnya berjaya selesaikan masaalah yg melanda. terima kasih bnyk2 kepada uncl goggles dan lain2 tutorial..mekasih banyk2..selmt duit aku. Amin.

Tenat2..Siapa boleh tolong...

x leh nak install mozilla..goggle chrome.. hanya IE.
pe lagi yer program yg boleh di install? siapa2 yg tahu leh tinggal mesej kat chat. semua programe tu aq x leh nak log in blogger..duhai kena bawak klinik la lappy ku kali ni. hancusss..musnahhhh...huwaaa..:((

Belajar design blog

Smbil2 menunggu mesen bekerj sempt juga menjengah blog ni eriza
terima ksih atas ilmu yg diberikan. Akan sentiasa menjengah dan menjengah blog tutorial disini.

BLURRR IN 2011

2011 dah masuk ari ke 5. Projek apa lagi ye perlu dibuat?

Jan 1, 2011

SELAMAT TAHUN BARU 2011

Selamat tahun Baru 2011 utk semua blogger yg sudi singgah. Photobucket